• رشت ،سبزه میدان ، خیابان لاکانی ، روبروی بانک ملی ، ساختمان کاسپین ، بلوک 2 ، واحد 21

تماس با ما

013-32242056

ایمیل

info@farasooyehdanesh.ir

ساعات کاری

شنبه تا پنجشنبه 8 تا 17

خدمات مالیاتی در گیلان

خدمات مالیاتی

شرکت محاسبین مالی فراسوی دانش به عنوان سفیر امین شما در امور مالی و مالیاتی، آماده ارائه خدمات مالیاتی در گیلان به صورت حضوری و مشاوره آنلاین برای تمامی شهرها می باشد.

انجام خدمات مالیاتی

تفاوتی ندارد که چه کسب و کاری دارید، خدماتی یا آموزشی، بازرگانی یا تولیدی، شخص حقیقی هستید یا حقوقی، به هرحال با مالیات و امور مالیاتی درگیر می شوید که به تنهایی از پس پیچیدگی ها و پیچ و خم های راه بر نمی آیید. در این زمان است که شما نیاز به یک تیم متخصص، ماهر و کاربلد دارید که خدمات مالیاتی ارائه دهد و انجام امور مربوطه را به عهده بگیرد.

شرکت محاسبین مالی فراسوی دانش یکی از پیشگامان در میان بهترین شرکت های مالیاتی است که انجام خدمات مالیاتی شما را با تسلط کامل بر امور به عهده می گیرد و بهترین خدمات مالیاتی را در اختیار صاحبان کسب و قرار می دهد. شرکت مالیاتی محاسبین مالی فراسوی دانش از ابتدای مسیر تا پایان راه در کنار شما خواهد بود تا با طی کردن مراحل قانونی، کم ترین مالیات را برای شما رقم بزند.

فرم مشاوره

ارائه خدمات مالیاتی در گیلان

اگر از کارفرمایان و صاحبان کسب و کار درباره بزرگ ترین چالش در مسیر کاریشان سوال بپرسید، بدون شک شکایت آن ها از داشتن یک شریک در سود کسب و کارشان است که نه تنها هیچ آورده سرمایه ای با خود ندارد، بلکه آخر هرسال ۲۵ درصد از سود خالص شما را هم تصاحب می کند!!!

 قسمت ترسناک ماجرا اینجاست که این مساله صرفا به همینجا ختم نمی شود، شما موظف هستید در آخر هر فصل میزان فروش و درآمد خود را به شریک خود به طور کامل اطلاع دهید و در صورتی که مخفی کاری انجام دهید، یا اطلاعات نادرستی بدهید و یا حتی اطلاعات خود را دیرتر از موعد مقرر ارسال کنید، شامل جریمه های بسیار سنگین و حتی جریمه کتمان درامد که غیر قابل بخشودگی است می شوید. 

از یک طرف عدم دانش و اطلاعات به روز کارفرما و حسابداران و از طرف دیگر مقررات سخت گیرانه، آیین نامه ها و بخش نامه های جدیدی که سازمان امور مالیاتی هرروزه وضع می کند، دست به دست هم می دهند تا شرایط را روز به روز برای تمامی مشاغل سخت تر کنند، اما چاره کار را در چه چیزی می بینید؟ بهترین و امن ترین روش برای انجام امور مالیاتی، برون سپاری آن به شرکت های ارائه دهنده خدمات مالیاتی است. خوشبختانه شرکت محاسبین مالی فراسوی دانش به عنوان سفیر امین شما در امور مالی و مالیاتی آماده ارائه انواع خدمات مالیاتی در گیلان برای تمامی مشاغل می باشد.

چرا به خدمات مالیاتی نیاز داریم؟

همواره پیشگیری، بهتر از درمان است؛ اما ناچارا در زمان بیماری به دکتر نیاز پیدا خواهید کرد !!!!!

فرقی نمی کند کسب و کار شما  به صورت شخص حقوقی و شرکت ثبت شده در حال فعالیت است یا شخص حقیقی، در هر صورت انجام تکالیف مالیاتی بر مبنای آخرین تغییرات بر دوش شما سنگینی خواهد کرد و یک قطعه جدا نشدنی از پازل کسب و کار شماست. نگران نباشید شما می توانید از خدمات مالیاتی در گیلان توسط محاسبین مالی فراسوی دانش، بهره مند شوید.

جرائم مالیاتی سنگین و بعضا غیر قابل بخشودگی، شما را وادار می سازد تا در جست و جوی افراد با سابقه و دارای مهارت، برای تیم حسابداری یا مدیریت مالی شرکت خود باشید و ریسک ناشی از عدم انتخاب صحیح خود را با هزینه های غیر قابل بازگشت بپردازید.

اما بهترین راه حل، برون سپاری خدمات حسابداری و امور مالیاتی خود به شرکت های حسابداری و مالیاتی معتمد و با تجربه است که بتوانند در تمامی این مسیر پر پیچ و خم از مراحل ابتدایی، شامل ثبت نام در سامانه و گرفتن کد اقتصادی، تا کاهش جرائم مالیاتی، اعمال معافیت های نرخ صفر، حضور در هیئت های حل اختلاف مالیاتی و حتی لایحه نویسی در کنار شما باشد.

بهترین خدمات مالیاتی را از محاسبین مالی فراسوی دانش دریافت کنید!!

کارشناسان محاسبین مالی فراسوی دانش موظف هستند در تمامی مراحل مالیاتی شما، در کنارتان باشند تا مسیر امنی را برای کسب و کارتان ایجاد کنند. خلاصه ای از خدمات مالیاتی محاسبین مالی فراسوی دانش شامل موارد زیر می باشد:

امور مربوط به تنظیم اظهارنامه عملکرد تا ارسال آنآنالیز بهای تمام شده شرکت های تولیدی و پیمانکاری
تنظیم اظهارنامه ارزش افزوده سال جاریدریافت کد اقتصادی و مشخص کردن حوزه مالیاتی
انجام تمامی امور مربوط به سامانه مودیانتهیه، تنظیم و ارسال گزارش معاملات فصلی
رسیدگی به تراکنش های بانکیتشکیل پرونده مالیاتی

شرکت محاسبین مالی فراسوی دانش با برنامه ریزی مشخص به کمک کارشناسان و مشورت با کارفرمایان، در حداقل زمان ممکن به تمامی مشکلات مالیاتی شما رسیدگی می کند. یکی از اصلی ترین وظایف محاسبین مالی به عنوان سفیر امین شما، کاهش مالیات به روش قانونی و در چارچوب قوانین سازمان امور مالیاتی می باشد.

این فرصت استثنایی رو از دست نده!!!

مشاوره رایگان تلفنی از ما بگیر

انواع خدمات مالیاتی محاسبین مالی فراسوی دانش

انجام امور مالیاتی باید طبق قوانین و مقررات پیش رود تا بهترین نتیجه را چه برای اشخاص حقیقی و چه برای شرکت های حقوقی، به ارمغان بیاورد.

  • امور مربوط به اظهارنامه عملکرد مشاغل و اشخاص حقوقی تا ارسال اظهارنامهیکی از وظایف اصلی این بخش، اصلاح مغایرت اطلاعات شما نسبت به دستورالعمل ها و آیین نامه های اجرایی سازمان امور مالیاتی است تا بتوان اظهارنامه را در بهترین حالت ممکن برای جلوگیری از پرداخت مالیات اضافی و جریمه های متعلقه ارسال کرد.
  • امور مربوط به اظهارنامه ارزش افزوده سال جاری: جریمه های سنگین ارزش افزوده شامل ده درصد مبلغ کل فروش شما در هر فصل می باشد و ارسال صحیح اظهارنامه ارزش افزوده از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • کنترل رویدادهای مالی و تطابق آن با قوانین مالیاتی، کار و تامین اجتماعی کشور برای رعایت قوانین مالیات در طول سال مالی تا زمان ارسال اظهارنامه: ثبت رویداد هایی همانند مرکز های هزینه و نحوه محاسبه بهای تمام شده در شرکت های تولیدی و پیمانکاری در سیستم حسابداری از اهمیت بالایی برخوردار است و در طول سال باید مطابق با قوانین باشد تا در رسیدگی مالیاتی توسط ممیز سازمان امور مالیاتی رد نشود.
  • انجام تکالیف مربوط به اظهارنامه انحلال تا ارسال آن
  • انجام تمامی امور مربوط به سازمان تامین اجتماعی: ارسال صحیح لیست بیمه به صورت ماهانه و تفکیک مزایای نقدی و غیرنقدی مشمول از سایرین، برای جلوگیری از جریمه های سازمان تامین اجتماعی از اهمیت ویژه ای در شرکت ها برخوردار است.
  • نظارت و ارائه مشاوره حضوری و تلفنی در حوزه قوانین، مقررات و دستورالعمل های جدید و لازم الاجرا در طول سال مالی
  • امکان حضور نماینده تمام وقت در شرکت جهت ثبت تمامی رویداد های مالی مطابق با قوانین
  • حسابرسی و پیش ممیزی اسناد، مدارک و دفاتر قانونی جهت ارائه به تیم رسیدگی سازمان امور مالیاتی: در صورتی که اظهارنامه خود را ارسال کرده اید و توسط سازمان امور مالیاتی برگه دعوت نامه ارائه اسناد و مدارک جهت شرکت در جلسه رسیدگی را دریافت کرده اید، حتما نیاز به حسابرسی و بررسی اسناد و مدارک و اصلاح مغایرت ها با توجه به قوانین را دارید.
  • اصلاح اسناد ثبت شده رویداد های مختلف مالی و انطباق با آیین نامه ها و دستورالعمل های سازمان امور مالیاتی: گاهی در جلسه رسیدگی، ثبت نادرست یک رویداد مالی در سرفصل اشتباه یا حتی شرح آن با وجود اسناد و مدارک معتبر، ممکن است باعث ایجاد دردسر شود.
  • امور اجرایی بعد از ارسال اظهارنامه عملکرد تا قبل از جلسه رسیدگی عملکرد و ارزش افزوده: زمانی که  اظهارنامه خود را ارسال کرده اید در زمان رسیدگی سازمان امور مالیاتی، می توانید اجرای تمامی امور اصلاحی حساب ها و مغایرت های خود را بعد از دریافت مشاوره، به تیم متخصص ما بسپارید.
  • رسیدگی به تراکنش های بانکی اشخاص و تنظیم لایحه دفاعی: رسیدگی به تراکنش های واریزی حساب های شخصی در سال های اخیر، برای ارائه مستندات و اثبات درآمدی نبودن واریزی ها از طرف سازمان امور مالیاتی گسترش زیادی پیدا کرده است. در صورت آشنا نبودن به قوانین و مقررات مالیاتی و ناتوانی در ارائه مستندات معتبر، می تواند شما را مشمول پرداخت اشتباه مالیات های سنگین کند.
  • تنظیم و تحویل گزارشات ۳۰ گانه جهت ارائه به تیم رسیدگی سازمان امور مالیاتی: حتما برای شما هم پیش آمده که زمان دریافت برگه دعوت نامه ارائه اسناد و مدارک از طرف سازمان امور مالیاتی،تحویل یک لیست بلند بالا شامل ۴۰ الی ۵۰ مورد از مستندات لازم جهت شرکت در جلسه رسیدگی، شما را آزرده خاطر کند. تهیه اصولی زونکن سی گانه اسناد و مدارک از اهمیت بسیار بالایی برای گرفتن بهترین در جلسه رسیدگی برخوردار است.
  • تهیه و آنالیز بهای تمام شده در شرکت های تولیدی و پیمانکاری: یکی از مهم ترین مدارک جهت ارائه در جلسه رسیدگی، آنالیز بهای تمام شده است و در صورتی که مطابق با استاندارد های مربوطه تهیه و تنظیم نگردد می تواند موجب رد شدن تمامی هزینه ها و تشخیص مالیات بر اساس ضرایب اینتا کد شود.
  • تحریر دفاتر قانونی
  • شرکت در جلسه رسیدگی تا مرحله تنظیم گزارش و ابلاغ برگه تشخیص توسط گروه رسیدگی کننده
  • بازبینی و انجام اصلاحات مستنداتی که اظهار نامه آن در گذشته ارسال شده است.
  • تهیه ی صورت های مالی استاندارد به انضمام یادداشت های توضیحی: یکی از با اهمیت ترین گزارشات چه برای اشخاص درون سازمان و چه برای اشخاص برون سازمانی همانند سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی، صورت های مالی اساسی همانند ترازنامه، صورت سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد می باشد که تهیه آن ها بر اساس استاندارد های حسابداری جدید امری ضروری و غیر قابل انکار است.
  • ثبت نام در سامانه مالیاتی، تعیین حوزه مالیاتی و دریافت کد رهگیری و اقتصادی
  • ثبت نام سامانه مودیان و پیاده سازی زیرساخت های اجرایی
  • دریافت دعوت نامه ارائه اسناد و مدارک مطابق با بند ۲ ماده ۹۷ ق.م.م و به تعویق انداختن جلسه رسیدگی
  • ثبت نام در سامانه ارزش افزوده و ارسال اظهار نامه ارزش افزوده های معوقه
  • تهاتر مانده های بدهکار و بستانکار اظهارنامه های ارزش افزوده دوره های مختلف
  • انجام امور مربوط به بخشودگی جرائم مالیاتی
  • تقسیط بدهی های مالیاتی
  • دریافت گواهی ثبت نام در نظام ارزش افزوده
  • اخذ مفاصا حساب (۱۸۶،۱۸۷،۲۳۵ ق.م.م) و بستن پرونده های مالیاتی
  • انتقال پرونده های مالیاتی از یک اداره به اداره کل دیگر
  • استرداد مالیات های مازاد پرداخت شده
  • پیگیری پرونده هایی که مشمول معافیت های مالیاتی و نرخ صفر هستند
  • دریافت مجوز در خصوص عدم بدهی فرد فوت شده و تقسیم اموال از نظر دارایی
  • دریافت کد رهگیری کد اقتصادی معتبر و دارای تاریخ اعتبار
  • خلاصه برداری از پرونده و تهیه گزارش عارضه یابی با توجه به مستندات موجود
  • اخذ برگ تشخیص و اقدام برای پرداخت به منظور دریافت برگ قطعی با مانده صفر مشروط به تامین وجه از طرف مشتری
  • مطالعه، تحقیق، پژوهش، بررسی و استعلام، پیرامون اختلاف نظرهای مالیاتی
  • اعتراض به برگه تشخیص و ارجاع پرونده به ۲۳۸
  • شرکت در هیئت های حل اختلاف بدوی و تجدید نظر در راستای اجرای قرار
  • اعتراض به برگه قطعی مالیاتی
  • اعتراض به مالیات قطعی در اجرائیات و ارجاع پرونده به ۲۱۶
  • تنظیم لایحه دفاعیه و حضور در تمامی مراحل اعتراض

تمامی مشاوران و کارشناسان متخصص محاسبین مالی فراسوی دانش، دارای تجربه بالا و اطلاعات به روز هستند که می توانند بهترین مسیر را در زمینه امور و خدمات مالیاتی برای شما فراهم کنند. از جمله خدمات مشاوره ای در سفیر حساب شامل:

  • مشاوره مالیاتی حضوری در گیلان
  • مشاوره تلفنی رایگان
  • مشاوره آنلاین
  • مشاوره مالیات بر ارث

خدمات مالیاتی در گیلان

همراهی یک تیم با تجربه کنار شما در امور و مالیاتی، بیشترین منفعت را برایتان به همراه خواهد داشت؛ چرا که چراغ راهی در چالش های پیش روی کسب و کارتان است. شرکت محاسبین مالی فراسوی دانش، یکی از پیشگامان حوزه خدمات مالیاتی در گیلان می باشد که آماده ارائه خدمات خود در مسیر مالیاتی شماست و تمامی اطلاعات شما به صورت امانت در نزد ما محفوظ است.

 

سوالات متداول شما

خدمات مالیاتی شامل چه خدماتی می شود؟

تمامی امور مالیاتی از قبیل ثبت نام در سامانه مالیاتی و تشکیل پرونده مالیاتی، ثبت نام در سامانه ارزش افزوده، ارسال لیست مالیات حقوق، ارسال اظهارنامه ارزش افزوده، ارسال فهرست صورت معاملات فصلی، ارسال اظهارنامه عملکرد، تنظیم لوایح دفاعی مالیاتی و سایر موارد از مرحله تشکیل پرونده مالیاتی تا مرحله انحلال خدمات انجام می‌شود.

آیا تراکنش های بانکی شامل خدمات مالیاتی است؟

بله. با دریافت اوراق مالیاتی صادر شده در راستای رسیدگی به تراکنش های بانکی  و دریافت اطلاعات اولیه به بررسی دقیق آنها پرداخته و اسناد و مدارک قابل دفاع تهیه و لایحه دفاعی نیز تنظیم خواهد شد.

با بهره گیری از خدمات محاسبین مالی فراسوی دانش آیا باز هم باید سازمان امور مالیاتی برویم؟

خیر، کارشناسان ما در هر مرحله از کار که نیاز به مراجعه حضوری به سازمان امور مالیاتی باشد، می توانند با تجربه بسیاری که در این زمینه دارند، امور مالیاتی شرکت ها را پیگیری نمایند و نیازی به مراجعه شما در هیچ مرحله ای نخواهد بود.

آیا امکان بهره مندی از خدمات مالیاتی محاسبین مالی فراسوی دانش از شهرهای دیگر نیز موجود است؟

امکان ارائه خدمات مالیاتی حضوری صرفا در گیلان امکان پذیر است اما خوشبختانه مشاوره تلفنی و آنلاین برای کسب و کارهای خارج از گیلاان نیز وجود دارد.

تعرفه های خدمات مالیاتی محاسبین مالی فراسوی دانش چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ای شما برای خدمات مالیاتی دریافت می کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از پارامترهای مهم در محاسبه هزینه، نوع مشکلات پرونده مالیاتی شما است که در تعیین هزینه خدمات مالیاتی بسیار موثر است.